Administrateur met commerciële antenne
Wat ga je doen
Je bent ons eerste aanspreekpunt voor nieuwe medewerkers, het helpt dus als je het leuk vindt om met mensen om te gaan. Het gaat om werving, uitleg geven over onze werkzaamheden, digitaal inschrijven, contracten opstellen en archiveren. Daarna draag je de nieuwe collega over aan de planning.
Vervolgens zorg je dat het hele traject van lonen en facturatie naar medewerkers en opdrachtgevers op een juiste wijze verloopt. Je bent je bewust dat tijdig en correct betalen van salaris een absolute prioriteit is. Je werkt nauw samen met de DGA van de bedrijven maar je krijgt veel ruimte en vrijheid om je taken zelf in te delen en uit te voeren.
Je bent in administratief opzicht een absolute spin in het web bij de twee bedrijven die op deze locatie zijn gevestigd. Shift at Work en Koopjeshuis Nederland.
Wat breng jij mee
- Je hebt een HBO denk- en werkniveau
- Je hebt een rijbewijs
- Je wil 36/40 uur per week bij ons werken
- Je vindt het leuk te werken in een no-nonsense cultuur
- Als je ervaring hebt in de wereld van de flexibele arbeid dan is dat zeer welkom
Bedrijfsprofiel
Shift at Work wil een betrouwbare, winstgevende en duurzame logistieke partner zijn van haar opdrachtgevers. No nonsens, hard werken, samen investeren en creatieve oplossingen staan hierbij centraal.
Elke dag laden en lossen onze stuwadoors, echte trotse vakmensen, containers voor onze opdrachtgevers in de logistiek. Hierbij is sprake van insourcing bij onze opdrachtgevers, we nemen het lossen, op pallet zetten en sealen aan in een vaste aanneemsom. Op die manier kan onze partner zich blijven richten op haar core activiteiten.